Вашата кошница е празна
Започнете да пазарувате сега

Здравейте ,

Вход за търговци Потребителска кошница Вход
Slice 1 Created with Sketch.

0700 12324

Телефон за бърза поръчка

Нагоре

Връщане

 

Поръчахте нещо, което не Ви допада или не съвпада с очакванията Ви?

 

Не се притеснявайте, защото при нас можете да върнете или замените продукт в рамките на 14 дни след получаването му.

Badu.bg е иновативна онлайн платформа за пазаруване, която цели максимално да улесни своите клиенти при избора, закупуването и връщането или замяната на продукт. За Вас, ние разработихме лесен метод за връщане или замяна на закупен продукт в рамките на 14 дни след получаването му.

 

За да върнете или замените закупен продукт трябва да направите следното:

 

1)     Влезте във Вашия профил

 

2)     Ако желаете да земените един продукт за друг или за друг размер/цвят първо трябва да направите поръчка за новия продукт. Тя ще се появи във Вашия профил в "Чакащи". Запишете нейния номер. 

 

3)     Във Вашия профил изберете „Получени поръчки“ и изберете продукт, който искате да върнете или замените, и натиснете съответния бутон

 

4)     Попълнете данните, които се изискват, за да бъде прието връщането. Ако сте платили при доставка или по банков път банковите детайли са задължителни за възстановяване на суми. При плащане с карта или paypal сумите ще бъдат възстановени по Вашата карта или paypal съответно

 

5)     Принтирайте документа за връщане

 

6)     Изпратете пратката до посочения в бланката адрес

 

За да влезнете в акаунта си натиснете ТУК.

 7)     Ако нямате профил или не си помните паролата:

Всяка една поръчка е свързана с телефоен номер. Този телефонен номер може да се използва за потребителско име. Отидете в горния десен ъгъл на сайта и натиснете на "Вход", след това изберете "Забравена парола". Въведете телефонния номер, с който е направена поръчката, или email за Вашия профил. След натискане на бутона "Изпрати" ще получите смс с еднократна парола или мейл с линк за еднократно влизане. След влизане в профила е желатено да си смените паролата, защото тази, с която сте влезли в момента е еднократна. След като вече сте във Вашия профил, отидете на "Получени поръчки" и изпълнете стъпки от 2) до 5).

 

За да бъде прието вашето връщане на продукт, всички върнати продукти трябва да бъдат в същото физическо състояние, както са били при доставката и получаването им. Няма да бъдат приемани продукти, които са с нарушена цялост, етикеция, опаковки и баркод.

 

С уважение,

Екипът на Badu.bg